Vacature: Officemanager 24-40 uur 

Word jij onze steun en toeverlaat?

13-04-2021 15:12

Word jij onze steun en toeverlaat?

De afgelopen jaren zijn wij uitgegroeid tot een allround bouw-, loodgieters- en installatiebedrijf  voor zowel bedrijven als particulieren. Wij zijn een echt familiebedrijf en dat is goed te merken aan de korte lijnen, de platte organisatiestructuur en de manier van omgaan met elkaar. Wij (ver)bouwen met liefde voor het vak, zijn altijd op zoek naar de juiste oplossingen voor onze klanten en bieden veel diversiteit. En dat wordt gewaardeerd door onze klanten! We zijn dan ook super trots op het trouwe klantenbestand dat wij hebben en samen met ons geweldige team zullen wij er alles aan doen dit te continueren. Door groei van de aanvragen en de uitbreiding van ons aanbod zijn wij per direct op zoek naar een

Office manager 24-40 uur (uren in overleg)

Wat ga je doen:

Als office manager ben je verantwoordelijk voor het reilen en zeilen op ons nieuwe kantoor. Je zorgt voor administratieve ondersteuning van de directie en werkvoorbereiding en bent verantwoordelijk voor personeelszaken, de financiële administratie, beheer van het archief en contracten, onze social media kanalen en overige communicatie, zoals onze website. Daarnaast fungeer jij als aanspreekpunt, zowel intern als extern. Je onderhoudt contact met je collega’s als het gaat om o.a. cursussen, vrije dagen en projectfoto’s.

 

Wat verwachten wij van jou:

·         Een opleiding op minimaal MBO niveau, richting officemanagement of                      communicatie

·         Uitstekende omgang met software

·         Ervaring in bouw- en installatiebranche is een pré, maar geen must

·         Dagelijks werkzaam op kantoor, kan geregeld worden binnen schooltijden

·         Jouw belangrijkste competenties zijn: proactief, prioriteiten stellen, accuraat,             communicatief vaardig, gestructureerd en commercieel inzicht

·         Grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid

·         Ervaring met administratieve processen

·         Sociale en open communicatie naar opdrachtgevers

Wat wij jou bieden:

Wij bieden een uitdagende werkplek in ons nieuwe en duurzame kantoor in Honselersdijk. Omdat onze werkzaamheden zich op een zeer breed vlak bevinden is het werk erg afwisselend. Je wordt bij je werk ondersteunt door ons uitgebreide crm pakket. Je collega’s op de projecten zijn een enthousiaste groep vakmannen, die al jaren samenwerken en trots zijn op hun werk. Op kantoor heb je twee directe collega’s. Omdat wij de onderlinge sfeer binnen ons bedrijf erg belangrijk vinden, wordt hier veel aandacht aan besteed. Het salaris wordt mede bepaald door jouw kennis en ervaring en wij bieden goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Ook staan wij open voor het ontwikkelen van onze medewerkers door middel van scholing.

Reageren:

Zie jij deze functie helemaal zitten, kom je uit de omgeving Westland en wil jij met ons mee groeien? Stuur je enthousiaste motivatie en cv naar vacatures@condubouw.nl. Dit traject zal begeleid worden door Marloes Voskamp van FAIRE. Wil je meer informatie over de vacature of het traject, neem dan contact met haar op via bovenstaand mailadres of bel: 06-20868673.

Interesse? Neem contact op!